Cooker разом із журналістами Сегодня дослідив традиційний споживчий кошик українців, та порівняв його із продуктовим набором «мілленіалів».
Традиційний набір стратегічної десятки продуктів харчування передається із покоління у покоління, вважають журналісти segodnya.ua. І хоча він потроху відходить у минуле, бейбібумери і покоління «X» досі живуть за цими споживчими алгоритмами.
Ми дослідили продуктовий набір для звичайної сім'ї, яка їсть перше, друге і компот, снідає разом, обідає домашніми стравами у школі або на роботі, і вечеряє теж вдома. Зазначимо, що у кожного члена сім'ї можуть бути свої власні «заначки». Для дружини — це делікатес, для дитини — солодощі. Але основа такого продуктового набору незмінна: масло, мука, яйця, молоко, цукор, сіль, огірки чи помідори, хліб, м’ясо, каші, макаронні вироби, консерви. Це традиційний набір старшого покоління українців. А як щодо молоді?
Покоління «мілленіалів» обирає йогурт, яйця, цільнозернову пасту, овочі та зелень, ковбасу, курячі ніжки або крильця, алкоголь, морозиво, каву, корм для котів. У холодильнику молодого українця — те, що потрібно на сніданок на кілька днів, стратегічний запас яєць і ковбаси, великий запас кави. Незважаючи на очевидну простоту кошика, якість продуктів — досить висока. Мілленіал не бачить сенсу економити на собі, тому вартість такого списку продуктів у кілька разів перевищує «традиційний».
Ми продовжимо досліджувати споживчі кошики різних груп населення України у наших наступних публікаціях, а вам рекомендуємо замовляти свої улюблені продукти у онлайн-супермаркеті Cooker — тут є усе для смачного сніданку, обіду чи вечері!
12.10.2021