В ефірі наша нова рубрика frequently asked questions, або FAQ! Тут ми будемо відповідати на ваші запитання щодо нашої роботи, замовлень, доставки, оплати, асортименту і усього, що вас цікавить. Отож, почнемо!
Сьогодні запитання від вас таке: «Чому під час онлайн-оплати банківською картою зняли суму більшу, ніж загальна сума замовлення?».
Сума, яку ми утримуємо на вашій картці для оплати замовлення, може на 10% відрізнятись від суми замовлення, — це особливість роботи сервісу LiqPay, який використовується під час онлайн-оплат банківською картою. Після підготовки вашого замовлення ви отримаєте смс-повідомлення із його оновленим статусом та кінцевою вартістю. Різниця вартості буде повернена на ваш рахунок протягом трьох днів!
28.09.2021